Wednesday, November 14, 2012

Waldeck la Palatul Bragadiru

Aseara m-am convins inca odata ca nu aduce anul ce aduce ceasul.
Ma pregateam sa plec de la birou si ma gandeam ca ma duc acasa si vad un film, era tarziu si eram obosita....cand sa inchid calculatorul prietena mea Claudia, careia ii multumesc pentru o seara minunata, imi spune ca merge la Waldeck la concert la Palatul Bragadiru.

Intamplarea face ca invitatia pe care o avea Claudia sa fie de 2 persoane si sa fiu eu norocoasa care merge cu ea la evenimentul celor de la Bragadiru.

Poate mai sunt si altii ca mine care habar nu aveau ce minunatie se ascunde in spatele usilor de la palat. Eu recunosc, am ajuns aseara prima oara acolo si am ramas foarte placut surprinsa.

Un spatiu cald, scos din povestile cu castele, care permite organizarea multor feluri de evenimente.
Cine n-a ajuns acolo, sa mearga sa arunce un ochi.




Waldeck a facut un show de zile mari, cu toate ca a fost un concert privat pentru cei de la palat.
Au fost oameni frumosi aseara acolo, dezinvolti, bucurosi, care au dansat si-au cantat cu ei fiecare vers.

A fost un concert care mi-a mers la inima, pentru ca si ei au fost foarte calzi si au cantat la bisuri aproape pana a ramas fara voce solista. Au inceput cum si speram cu Memories si-au incheiat tot cu ea, la al 5-lea bis.


 Lucruri bune se intampla si intr-o zi de 13.




No comments:

Post a Comment