Wednesday, February 27, 2013

Sa fie 3

Pentru ca se spune ca toate lucrurile bune sunt 3, urmeaza al treilea an consecutiv de Portret de Femeie.

Prima editie a fost poate cea mai frumoasa, pentru ca a inceput dintr-o idee nebuna. Proiectul a fost facut doar cu speranta si voie buna, intr-o casa care cred ca o sa ramana la loc de cinste multa vreme de-acum incolo.
A fost o saptamana frumoasa, cu oameni frumosi, cu multe povesti, multe cafele, multe nopti in care editatul dura pana se crapa de ziua.
Eu pe vremea aia eram in perioada blonda a vietii mele, dupa cum puteti vedea si in fotografia de mai jos, realizata atunci. (2011)


Sincer mie una nu-mi place mai deloc fotografia asta, asa hlizita cu gura pana la urechi...chiar daca marea parte a celor care ma cunosc ar fi de acord ca asta-i starea mea naturala.
Am facut fotogafia asta total nepregatita, venisem cu niste prietene si n-am reusit sa plec fara fotografie.

Al doilea an, s-a intamplat tot in acelasi loc, de data asta cu mai mult curaj, mult mai multa lume si la fel de multe povesti frumoase.

Eu am revenit la culoarea mea de baza, m-am aranjat, dupa cum ar spune altii mi-am pus si silicoane intre timp si m-am dus sa ma trag in poza alaturi de draga de Alina. (2012)



 
In 3 zile incepe campania pentru 2013, daca inca nu ti-ai facut programare nu mai sta pe ganduri, pentru ca editia asta are loc la minunatul Hotel Continental, intr-un decor care sigur o sa-ti placa.
Te-as sfatui sa scoti rochia si pantofii la plimbare si sa mergi intre 1 si 8 sa-ti faci o fotografie.

O sa revin cu fotografia de anul asta cand o fi gata :)


No comments:

Post a Comment