Friday, March 29, 2013

Allez les bleus!

Cand am ajuns aseara in Control, era pustiu....am zis ca oi fi incurcat zilele.
Muzica in surdina, cativa insirati de-a lungul barului, discoball-ul la loc de cinste dadea o senzatie psihedelica.
Odata tot fac aroganta si-mi spun si eu unu in bucatarie.

Au inceput timid sa urce pe scena Sophisticated Lemons. 


Daca nu stiti de ei, canta un indie alternativ, de prin 2008 asa. Au un sound foarte fain si dupa mintea mea sunt pe drumul cel bun baietii astia. Unele as putea sa spun ca aduceau asa putin a Vaccines, altele cu o usoara influenta de Mystery Jets.


Dupa ei s-a lasat linistea si a inceput discret un mix de retro-electro, continuat cu un disco, oldies but goldies.
Am mai luat o bere, am batait putin din picioare si-am asteptat sa-nceapa Toulouse Lautrec.

Mana de oameni care eram acolo, ne-am lipit de scena cand le-am vazut binecunoscutele caciuli.

Recunosc ca a fost primul concert de-al lor la care am ajuns si tare ma bucur.
Ne-au cantat melodii din albumul ce urmeaza...ne-au cantat si melodii mai vechi....ne-au bagat in transa cu proiectiile care iti luau ochii.
Ne-au facut sa cantam, sa dansam de parca ar fi fost ultimele melodii de pe lume, sa urlam la sfarsit sa se-ntoarca inapoi dupa ce ne-au cantat "Te spun".


 Nu pot sa spun decat ca ma declar fan Toulouse Lautrec....si cum am si-o slabiciune pentru barbi a fost un dublu orgasm.


No comments:

Post a Comment